Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
82 000 UAH
UA-P-2021-11-21-000023-a 2bd5e7bca757487291da94701fa034ac
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 листопада 2021 00:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44096027
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, село Гнідин, 08340, вул.Нова, будинок 1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Клей олівець 25 гр - 35 штуки, Папка-конверт А4 на кнопці з перфорацією, 180 мкм, фактура "помаранч", асорті - 35 штуки, Ручки кулькові синя - 160 штуки, Книга складського обліку - 5 штуки, Стержень кульковий не автомат, синій - 100 штуки, Коректор пензлик - 45 штуки, Файл для документів А4+. 50 мкм, фактура «глянець» - 40 штуки, Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом - 60 штуки, Скотч 24 мм - 25 штуки, Скотч 18 мм - 5 штуки, Скотч 12 мм - 20 штуки, Книга щоденного відвідування дітей - 5 штуки, Книга бракеражу сирої продукції - 5 штуки, Книга обліку відходів - 2 штуки, Книга заявки на продукти - 5 штуки, Журнал вхідної кореспонденції - 3 штуки, Книга вихідної документації - 3 штуки, Книга звернень громадян - 1 штуки, Папір А4 - 160 штуки, Ножиці канцелярські - 10 штуки, Маркери різнокольорові - 5 упаковка, Папка для документів зі скоросш. (СПРАВА ) - 10 штуки, Клей ПВА 100 грам - 40 штуки, Папір кольоровий картон - 6 упаковка, Зошити обліку А4 картон (клітинка) - 15 штуки, Блокнот алфавітки - 2 штуки, Кнопки (гвоздики) - 5 упаковка, Степлер 24/6 - 3 штуки, Скоби 24/6 - 20 штуки, Скрепки 28 мм. - 5 штуки, Блокнот щоденник - 2 штуки, Зошити обліку А4 тверда обкладинка (клітинка) - 10 штуки, Діркопробивач до 30 арк., гумова вставка, з лінійкою - 2 штуки, Олівець простий - 30 штуки, Маркер чорний - 2 штуки, Кольоровий папір - 2 штуки, Двухсторанній скотч - 2 штуки, Закладки для нотаток пластикові - 15 штуки, Блок для нотаток з липкім шаром - 6 штуки, Гумка комбінована - 10 штуки, Пластиковий уголок - 2 упаковка, Скоби №10 - 10 штуки, Ручка гелева чорна - 10 штуки, Серветки для комп’ютера - 2 штуки, Серветки для столу - 2 штуки, Календар перекидний настільний на кільця - 1 штуки, Календар квартальний - 3 штуки, Калькулятор великий - 1 штуки, Папка-реєстратор А4 70 - 50 штуки, Блок для нотаток - 6 штуки, Флешка (32 ГБ) - 2 штуки, Флешка (64 ГБ) - 2 штуки, Чинка пластикова з контейнером, непрозора або еквівалент - 10 ампула, Лінійка 30 см. пластик - 5 штуки, Лінійка 20 см. пластик - 5 штуки, Подушка для замочування пальців - 5 штуки, Антистеплер - 5 штуки, Пістолет для гарячого склеювання (силіконовий маленький) - 2 штуки, Силіконові стержні (маленькі) - 20 штуки, Скріпка 25 мм кругла - 10 штуки, Блокнот А5 на спіралі - 6 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 82 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 82000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

11. Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя) (ДК 021-2015 - 30190000-7. «Офісне устаткування та приладдя різне») Кількість товарів: 63 найменування

Документи замовника

21 листопада 2021 00:48
Електронний підпис