Канцелярські товари
Сума
5 936 UAH
UA-P-2024-04-02-001123-a 2bbe6f681c4a43149417147a3267a2c1
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 квітня 2024 09:22
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП Відділ культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Оржицької селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44023823
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, смт Оржиця, 37700, вул.Центральна,91
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Ручка кулькова 1,0 мм синя - 20 штуки, Файл А 4 100 шт - 3 упаковка, Степлер №10 12 л. - 2 штуки, Дірокол 30 арк - 1 штуки, Чинка пластикова з контейнером - 4 штуки, Коректор-стрічка 5 мм*20м - 2 штуки, Конверт А4 поштовий - 20 штуки, Папка-реєстратор А4 - 17 штуки, Біндер 51мм - 15 штуки, Біндер 41мм - 15 штуки, Нитка прошивна 170 гр - 1 бобіна, Кліпборд-папка А4 - 3 штуки, Ручка кулькова 0,7 мм синя - 20 штуки, Ручка гелева в асортименті - 15 штуки, Коректор- стрічка 5мм*10м - 2 штуки, Коректор-олівець 10 мл - 4 штуки, Олівець графітний - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 936 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5936 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

02 квітня 2024 09:23
Електронний підпис