Надання послуг на сервісне обслуговування та профілактичні (регламентні) роботи-роботи планово системи очистки води МО-6000;
Сума
28 515 UAH
UA-P-2022-07-13-001241-b 2b3aa1022c2c405f87f3ca56603aebbb
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 липня 2022 11:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01998390
3. Місцезнаходження: Україна, Миколаївська область, с. Надбузьке, 57130, вул. Веселинівська, буд. 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Надання послуг на сервісне обслуговування та профілактичні (регламентні) роботи-роботи планово системи очистки води МО-6000;

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 65123000-3 — Послуги з пом’якшення води

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 28 515 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 28515 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2022

11. Примітки: Замовник не має власного веб-сайту. Однак, з метою максимально можливого виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану.

Документи замовника

13 липня 2022 11:05
Електронний підпис