Знаки поштової оплати (марки поштові та конверти марковані)
Сума
34 380 UAH
UA-P-2023-10-20-003231-a 2b0767c0e70d43a890d0d7170b7857da
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 жовтня 2023 13:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41156601
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49000, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Знаки поштової оплати (марки поштові та конверти марковані), Стандартні марки з номіналом «U» - 990 штуки, Конверт маркований Ф.С6 - 1500 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22410000-7 — Марки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 34 380 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Покупець упродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату замовлених ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% вартості замовленого обсягу ЗПО шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, зазначений в рахунку. 34380 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

20 жовтня 2023 13:27
Електронний підпис