30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів)
Сума
36 333 UAH
UA-P-2022-01-17-000058-c ● 2aa3040dba4544618af76c98f2a976c1
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 січня 2022 08:44
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26316982
3. Місцезнаходження:
Україна,
Запорізька область,
місто Токмак,
71701,
вул. Центральна, будинок 45
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів), Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів, Придбання офісного паперу та канцелярських товарів (папір для друку, канцелярські скріпки, олівці, кулькові ручки, сегрегатори, маркери, скоби,коректори, чорнила для штемпельної подушки, коробки для зберігання паперів
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30193700-5 — Коробки для паперів
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 36 333 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 36333 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2022
Документи замовника
17 січня 2022 09:17
|
Електронний підпис |
17 січня 2022 08:44
|
Назва та код кожної позиції (придбання офісного паперу та канцелярських товарів).docx |