Штампи кліше, змінні подушки для потреб структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів)
Сума
1 080 UAH
UA-P-2022-12-28-005680-c 2a8beb1c645d4a60a61f75dfa840e7f3
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 грудня 2022 15:46
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43317547
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, м. Львів, 79000, площа Шашкевича, буд. 1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Штампи кліше, змінні подушки для потреб структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22520000-1 — Обладнання для сухого витравлювання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 080 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 1080 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

11. Примітки: Закупівля здійснюється за рахунок зекономлених коштів за результатами проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, Паперові чи картонні реєстраційні журнали UA-2022-11-09-011251-a Керуючись Роз'ясненням МЕРТ Щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межу закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель

Документи замовника

28 грудня 2022 15:47
Електронний підпис