код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК021-2015: 33740000-9 — «Засоби для догляду за руками та нігтями (Рідина антисептична дя рук "Клін стрім" 5 л.)
Сума
1 460 250 UAH
UA-P-2020-11-20-012122-c 2a58ae58ed7642a6b8df6d01640eac79
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 листопада 2020 15:46
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05403286
3. Місцезнаходження: Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, 25022, вул. Велика Перспективна, 41
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК021-2015: 33740000-9 — «Засоби для догляду за руками та нігтями (Рідина антисептична дя рук "Клін стрім" 5 л.)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 460 250 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 1460250 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. В.Перспективна, буд. 41. Категорія Замовника: органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 (далі – Закон), Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (далі – Постанова № 225), Постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225» від 29 березня 2020 р. № 248 (далі – Постанова № 248), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України (далі – Порядок) відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248) (далі – Перелік) є необхідність в укладанні договору про закупівлю з постачальником, для забезпечення протиепідеміологіних засобів учасників освітнього процесу на час проведення зовнішнього незалежного оцінювання та організації роботи закладів дошкільної освіти на період адаптивного карантину.

Документи замовника

20 листопада 2020 15:47
Електронний підпис