Канцелярське приладдя
Сума
11 247 UAH
UA-P-2020-10-21-002465-a 2a32e141448743a08fd875c250875e80
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03188234
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, 51600, вул.Упорна 1а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Папір А4, білий 80 г/кв. м, 500 арк. - 4 пачок, Ручка кулькова - 298 штуки, Стержні для ручок - 140 штуки, Олівець графітовий - 20 штуки, Олівці кольорові,12шт. в упаковці - 152 упаковка, Фломастери різнокольорові 12 шт. в упаковці - 119 упаковка, Коректор-ручка 12 мл - 7 штуки, Степлер №10 - 15 штуки, Скотч канцелярський прозорий 48мм*20м - 32 штуки, Скріпки канцелярські 25мм, 100 шт в упаковці; - 5 упаковка, Кнопки-цвяшки,100 шт в упаковці. - 5 упаковка, Клей - олівець на основі ПВА місткістю 36г. - 10 штуки, Клей ПВА – 320мл з дозатором - 42 штуки, Ножиці канцелярські - 11 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192124-6 — Фломастери
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 11 247 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 11247 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2020

Документи замовника

21 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис