Послуга з поточного ремонту кисневого газифікатора ГХК-3/1,6 (система лікувального газопостачання) ДК 021:2015: 50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, ДК 021:2015: 50514200-3 — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів»
Сума
12 420 UAH
UA-P-2024-03-15-011611-a 29342e781fbf4c89934e1bb41f8046d2
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 березня 2024 15:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985050
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49006, проспект Лесі Українки, буд. 26.
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуга з поточного ремонту кисневого газифікатора ГХК-3/1,6 (система лікувального газопостачання) ДК 021:2015: 50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів, ДК 021:2015: 50514200-3 — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 420 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти нсзу 12420 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних) Закупівля № UA-2024-02-12-011861-a не відбулась (відсутність учасників), у звязку з чим замовник зійснює повторно закупівлю згідно пп.6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі))

Документи замовника

15 березня 2024 15:01
Електронний підпис
15 березня 2024 15:00
рапорт та кп.PDF