код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
Сума
5 239,20 UAH
UA-P-2024-03-21-006332-a ● 28ed7f7a604a4df8ac8b9942b71aff12
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 березня 2024 11:49
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Чорнобаївської селищної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44131705
3. Місцезнаходження:
Україна,
Черкаська область,
селище міського типу Чорнобай,
19901,
вул. Центральна, буд. 154
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки , Бланк заяви про надання соціальних послуг - 200 штука, Бланк акту оцінки потреб сімʼї особи - 1000 штука, Бланк про медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі - 500 штука, Бланк подорожній лист службового легкового автомобіля - 300 штука, Бланк стану і потреби дитини - 300 штука, Бланк висновок оцінки потреби особи - 700 штука, Бланк моніторингу поточного оцінювання результатів надання соціальних послуг - 2000 штука, Бланк висновку оцінки потреб сімʼї - 300 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 239,20 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | кошти місцевого бюджету | 5239.2 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: категорія: юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місце знаходження: 19901, Україна, Черкаська обл., смт.Чорнобай, вул.Центральна 154. Процедура закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Документи замовника
21 березня 2024 11:50
|
Електронний підпис |