Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Сума
8 000 UAH
UA-P-2023-08-13-000030-a 28566f0da95c4b2a88cb2b3c8613c908
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 серпня 2023 13:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житомирcький зональний відділ Військової служби правопорядку
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #09573178
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10008, вул. Велика Бердичівська, буд. 17
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари), Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, ручки, папки для підпису документів, оснастка для печатки) - 136 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 8000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2023

Документи замовника

14 серпня 2023 00:35
Електронний підпис