Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Сума
8 000 UAH
UA-P-2023-08-13-000030-a ● 28566f0da95c4b2a88cb2b3c8613c908
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 серпня 2023 13:31
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Житомирcький зональний відділ Військової служби правопорядку
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #09573178
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10008,
вул. Велика Бердичівська, буд. 17
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари), Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, ручки, папки для підпису документів, оснастка для печатки) - 136 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 8000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2023
Документи замовника
14 серпня 2023 00:35
|
Електронний підпис |