Канцелярське приладдя
Сума
5 691,06 UAH
UA-P-2023-06-14-004656-a 27534e7f896b4d1e951835dc2eb20e8e
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 червня 2023 16:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40429588
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49000, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Папка для паперів із зав'язками картон А4+ 0,35мм 50шт/уп - 35 штуки, Папір для нотаток 85мм*85мм*80мм idea! 18 шт/уп - 6 штуки, Папір з липким шаром 45х12 5х25арк пластиковий неоновий Delta 2450-01 12/144шт/уп - 17 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 Economix 31511-03 червоний 10/300шт/уп - 8 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 Economix 31511-09 рожевий 10/300шт/уп - 14 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 Economix 31511-11 блакитний 10/300шт/уп - 7 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 Economix 31511-05 жовтий 10/300шт/уп - 4 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 Economix 31511-04 зелений 10/300шт/уп - 7 штуки, Папка на гумці А4 BM 3954-10 Pastel рожева 120шт/уп - 3 штуки, Папка на гумці А4 BM 3954-38 Pastel м'ятна 120шт/уп - 3 штуки, Кліпборд А4 BM 3411-03 PVC синій 60шт/упм - 1 штуки, Кліпборд А4 Axent 2515-07 пластиковий блакитний 30шт/уп - 1 штуки, Книга записна Partner Soft Skin 125*195мм 96арк клітинка на гумці Axent 8616-11-4 фіолетова Glory - 1 штуки, Конверт з кнопкою А4 Economix 31301-02 прозорий синій 12/120шт/уп - 1 штуки, Файл А4+ 50мкм глянцевий 100шт Fresh Up FR-2050 /10уп в ящ/ - 5 штуки, Антистеплер для скоб без фіксатора Axent 5551 асорті 24/288шт/уп - 2 штуки, Ручка кулькова BIC Раунд Стик синя 921403 60шт/уп - 8 штуки, Ручка кулькова Cello Maxriter XS синя 12/144шт/уп 411838 - 46 штуки, Ручка кулькова Cello Maxriter XS чорна 12/144шт/уп 411840 - 2 штуки, Ручка масляна Economix ICEBERG E10197-03 червона 50/1000шт/уп - 1 штуки, Олівець графітний НВ Axent 9003 з ластиком корпус тригранний асорті 100/600шт/уп 14514 - 35 штуки, Коректор-ручка 10мл з металевим накінечником ВМ 1036 12/576шт/уп - 1 штуки, Коректор стрічковий 5мм х 10м ВМ 1085 12/360шт/уп - 5 штуки, Маркер текстовий Axent 2531-12 помаранчевий 12шт/уп 37015 - 2 штуки, Маркер текстовий Axent 2531-04 зелений 12шт/уп 37014 - 2 штуки, Клей-олівець 8г PVP ВМ 4915 24шт/уп - 2 штуки, Клей ПВА 200мл з ковпачком Еталон-С 60шт/ящ - 1 штуки, Степлер №10 12арк 42мм BM 4152 асорті 12/288шт/уп - 1 штуки, Скоби №10 20арк 1000шт Axent 4311 20/1000шт/уп - 10 штуки, Скоби №24/6 30арк 1000шт Axent 4312 20/500шт/уп - 10 штуки, Скріпки 25мм 100шт нікельовані трикутні Еconomix 41001 10/500шт/уп - 21 штуки, Скріпки 28мм 100шт кольорові заокруглі Axent 4106 10/500шт/уп 07887 - 3 штуки, Скріпки 50мм 100шт нікельовані рельєфні ВМ 5020 10/100шт/уп - 1 штуки, Ножиці офісні 200мм Economix E40424 цільнометалеві 12/144шт/уп - 2 штуки, Скотч 12мм х30м* прозорий Axent 3013-а 12/720шт/ящ - 4 штуки, Скотч прозорий 48mm*200*40mkm 24шт/ящ - 11 штуки, Бокс для паперів 10х10х10см металева сітка срібло ВМ 6215-24 12шт/уп - 1 штуки, Гумка для олівця Axent 1187 Pyramid 27шт/уп - 5 штуки, Бокс для скріпок пластиковий з магнітом Axent 4120 12/360шт/уп - 1 штуки, Калькулятор CITIZEN 14р 205х155х35мм СDВ-1401 ВК - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
ДК021-2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 691,06 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5691.06 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2023

11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178

Документи замовника

14 червня 2023 16:18
Електронний підпис