канцелярські товари в асортименті
Сума
14 833,50 UAH
UA-P-2023-12-15-005869-a 273366aff1e244c29ddbfa67216d6ca2
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 грудня 2023 15:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26381695
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, 29013, вул. Проскурівська, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: канцелярські товари в асортименті, Файл А4+ 40мкм Стандарт глянець ОС-6501 пачка 100шт. - 12 пачок, ШВИДКОЗШИВАЧ пластиковий А4 Economix Light 38503-12 фіолетовий - 50 штуки, ШВИДКОЗШИВАЧ пластиковий А4 Economix Light 38503-10 сірий - 50 штуки, ШВИДКОЗШИВАЧ пластиковий А4 Economix Light 38503-09 рожевий - 50 штуки, Швидкозшивач картонний Офіс Центр 0.3 мм ОС236-56 - 100 штуки, Папка для паперу картонна на завязках Офіс Центр 0.30мм ОС236-57 - 25 штуки, Блок паперу для нотаток Офіс Центр 80х80х40мм не клеєний Класика 400 арк. OC-4103 - 23 штуки, Папір з липким шаром 76*76мм 100арк (4 кольори по 25 аркушів) неон BM.2312-97 - 23 штуки, Закладки-флажки паперові пастель асорті 4*100арк.12*51мм BM.2306-99 Buromax - 23 штуки, Коректор ручка 8мл.7002 Axent метал.накінечник - 9 штуки, Коректор стрічковий Economix 5мм/8м E41301 - 10 штуки, СТЕПЛЕР 20 арк. ВМ.4258-04 24/6 металевий зелений - 4 штуки, Дестеплер 24/6-26/6 з замком ВМ.4490 Buromax чорний - 4 штуки, Діркопробивач 40 аркушів 4032 Вuromax чорний - 3 штуки, Фарба штемпельна Trodat 7011 Синій - 1 пляшки, Біндер 15мм чорний Buromax BM.5306 12шт - 20 паковання, Біндер 41мм чорний Buromax BM.5302 12шт - 20 пачок, Скріпки 28мм 100шт. круглі 5005 Buromax нікель - 16 паковання, Скріпки 50мм 100шт. 5001 Buromax нікель - 10 паковання, Скріпки 78мм 50шт. 4103 Axent нікель - 5 паковання, Стрічка клейка пакувальна 48мм 100, 40мКм прозора - 3 штуки, Стрічка клейка Buromax канцелярська 18мм*30м 7153-01 18х30, прозор. - 8 штуки, Ножиці 16.5см Duoton 6101-А Axent сіро-червоні - 10 штуки, Сегрегатор А4 70мм одностороній зелений Офіс Центр ОС2307-03 - 15 штуки, Точилка з контейнером 210K1 Kum - 5 штуки, Ручка кулькова Maxriter 335 (338) чорна - 65 штуки, Ручка масляна Maxriter -335(338) (727) синя - 30 штуки, Олівець чорнографітний OPTIMA HI TECH HB корпус асорті, загострений з гумкою - 40 штуки, Маркер текстовий помаранчевий Job Schneider S1506 - 5 штуки, Маркер текстовий зелений Job Schneider S1504 - 5 штуки, Маркер перманентний 1,0 2536 Centropen чорний - 2 штуки, Маркер перманентний 1,2 білий 2686 Centropen - 2 штуки, Гумка Слон 300/40 KOН-I-NOOR - 20 штуки, Клей олівець 22гр Amos PVP - 6 штуки, Лінійка 30 см. пластикова кольорова 7530 Axent синя - 5 штуки, Ручка гелева пиши стирай M&G чорна 0,7мм AKP61173110700H - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 833,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 14833.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника