Зошити А4 96 арк., зошити А4 48 арк. (ДК 021:2015 22830000-7 Зошити)
Сума
2 814,10 UAH
UA-P-2024-02-09-001083-a 244cfee4181f4e9bbe5dba69c0638652
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 лютого 2024 10:17
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42103215
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10009, площа Польова, 8
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Зошити А4 96 арк., зошити А4 48 арк. (ДК 021:2015 22830000-7 Зошити), Зошит ВМ.2400-207 96арк. А4офс.тв.обкл.клітинка фіолетовий Buromax - 5 штуки, Зошит ВМ.2400-306 96арк. А4офс.тв.обкл.клітинка бірюзовий Buromax - 5 штуки, Зошит А-4 96 аркушів тверда палітурка Тетрада ТЕ12097 - 5 штуки, Зошит А-4 48 аркушів тверда палітурка Тетрада ТЕ12831 - 10 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22830000-7 — Зошити

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 814,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2814.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до абз.6 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи замовника

09 лютого 2024 10:19
Електронний підпис