Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise
Сума
111 000 UAH
UA-P-2024-04-16-014992-a ● 23b04256c28e42bb868eb97d60c633ce
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 квітня 2024 16:23
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04060737
3. Місцезнаходження:
Україна,
Хмельницька область,
м. Красилів,
31000,
пл. Незалежності, буд. 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 111 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Відповідно до "Програми заходів щодо підготовки Красилівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки», згідно рішення Красилівської міської ради Хмельницької області від 24.02.2022 року №2, з метою підтримки та забезпечення військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! | 111000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 30.04.2024 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2024 році
Документи замовника
16 квітня 2024 16:24
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
16 квітня 2024 16:30
|
Придбання Товару Замовником здійснюється з метою його подальшої передачі відповідно до листів/запитів Збройним Силам України, а саме військовим частинам, що беруть участь у виконанні службово-бойових завдань з протидії агресії російської федерації, здійсненні заходів із забезпечення оборони України, захисту та безпеки населення та інтересів Держави
|