Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари)
Сума
3 000 UAH
UA-P-2021-12-13-000699-b 23a80a28869040dab201958566fc01fc
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 грудня 2021 09:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "СОНЕЧКО" КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26127075
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, місто Курахове, 85612, проспект Запорізький, 12Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари), Папір А4, офісний, 500шт пач 12 Файли, А4, 100шт пач 2 Калькулятор CITIZEN шт 1 Папка сегрегатор, 5 шт 2 Коректор шт 2 Канцелярський зошит, 96л шт 3 Ручка шт 5 - 27 од

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари)

Документи замовника