Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари)
Сума
3 000 UAH
UA-P-2021-12-13-000699-b ● 23a80a28869040dab201958566fc01fc
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 грудня 2021 09:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "СОНЕЧКО" КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26127075
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
місто Курахове,
85612,
проспект Запорізький, 12Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари), Папір А4, офісний, 500шт пач 12 Файли, А4, 100шт пач 2 Калькулятор CITIZEN шт 1 Папка сегрегатор, 5 шт 2 Коректор шт 2 Канцелярський зошит, 96л шт 3 Ручка шт 5 - 27 од
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 3000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2021
11. Примітки: Офісне устаткування та приладдя згідно коду CPV за ДК 021:2015 30190000-7 (Канцелярські товари)
Документи замовника
13 грудня 2021 10:10
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 10:10
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 10:00
|
Електронний підпис |