Папір офісний А4, 80г/м, 500 арк.
Антистеплер
Біндер 51мм (12шт/уп.)
Біндер 41мм (12шт/уп.)
Блок для нотаток 76х76мм,
Олівець графітний з гумкою
Клей-олівець PVA, 15г.
Стрічка клеюча прозора 24 мм х 20 м
Клейка стрічка прозора 300*45*50
Маркер 2 мм. круглий, чорний
Лінер 0.6 мм, спирт.осн., чорний
Маркер 1-5 мм клиноп. жовтий
Маркер 1-5 мм клиноп. зелений
Маркер 1-5 мм клиноп. помаранчевий
Маркер 1-5 мм клиноп. рожевий
Блок паперу для нотаток 85х85х400арк. клеєний, білий
Папка на зав'язках
Ручка гелева, синя
Ручка гелева, чорна
Скріпка кругла 25мм. (100 шт/уп).
Закладка неонова 5 кольорів 12х50мм, 125 шт, прямокутна
Файл А4 (100шт/уп)
Реєстратор А 4 75 мм. одностор. сірий
Реєстратор А 4 75 мм. одностор. зелений
Конверт,вертикальний С4 з відр.стричкою 324*229
Папка-швидк.А4, PР, пр.верх, з європерф.чорн.
Коректор-ручка, 8мл.
Лоток пласт. д/пап. горизонтальний, прозорий, відповідно, до Код ДК 021: 2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
99 997,18 UAH
UA-P-2024-02-19-004696-a ● 21e098a0480143aeb989302b6c09a7dc
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 лютого 2024 15:45
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Державна установа “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області”
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #08734546
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
м. Одеса,
65044,
пров. Каркашадзе, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір офісний А4, 80г/м, 500 арк.
Антистеплер
Біндер 51мм (12шт/уп.)
Біндер 41мм (12шт/уп.)
Блок для нотаток 76х76мм,
Олівець графітний з гумкою
Клей-олівець PVA, 15г.
Стрічка клеюча прозора 24 мм х 20 м
Клейка стрічка прозора 300*45*50
Маркер 2 мм. круглий, чорний
Лінер 0.6 мм, спирт.осн., чорний
Маркер 1-5 мм клиноп. жовтий
Маркер 1-5 мм клиноп. зелений
Маркер 1-5 мм клиноп. помаранчевий
Маркер 1-5 мм клиноп. рожевий
Блок паперу для нотаток 85х85х400арк. клеєний, білий
Папка на зав'язках
Ручка гелева, синя
Ручка гелева, чорна
Скріпка кругла 25мм. (100 шт/уп).
Закладка неонова 5 кольорів 12х50мм, 125 шт, прямокутна
Файл А4 (100шт/уп)
Реєстратор А 4 75 мм. одностор. сірий
Реєстратор А 4 75 мм. одностор. зелений
Конверт,вертикальний С4 з відр.стричкою 324*229
Папка-швидк.А4, PР, пр.верх, з європерф.чорн.
Коректор-ручка, 8мл.
Лоток пласт. д/пап. горизонтальний, прозорий, відповідно, до Код ДК 021: 2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
, Папір офісний А4, 80г/м, 500 арк. - 120 штуки, Антистеплер - 10 штуки, Біндер 51мм (12шт/уп.) - 20 пакунок, Біндер 41мм (12шт/уп.) - 20 пакунок, Блок для нотаток 76х76мм, 100арк., асорті - 50 штуки, Олівець графітний з гумкою - 50 штуки, Клей-олівець PVA, 15г. - 100 штуки, Стрічка клеюча прозора 24 мм х 20 м - 30 штуки, Клейка стрічка прозора 300*45*50 - 30 штуки, Маркер 2 мм. круглий, чорний - 30 штуки, Лінер 0.6 мм, спирт.осн., чорний - 50 штуки, Маркер 1-5 мм клиноп. жовтий - 12 штуки, Маркер 1-5 мм клиноп. зелений - 13 штуки, Маркер 1-5 мм клиноп. помаранчевий - 12 штуки, Маркер 1-5 мм клиноп. рожевий - 13 штуки, Блок паперу для нотаток 85х85х400арк. клеєний, білий - 29 штуки, Папка на зав'язках - 400 штуки, Ручка гелева, синя - 200 штуки, Ручка гелева, чорна - 200 штуки, Скріпка кругла 25мм. (100 шт/уп). - 50 пакунок, Закладка неонова 5 кольорів 12х50мм, 125 шт, прямокутна - 50 штуки, Файл А4 (100шт/уп) - 50 пакунок, Реєстратор А 4 75 мм. одностор. сірий - 40 штуки, Реєстратор А 4 75 мм. одностор. зелений - 30 штуки, Конверт,вертикальний С4 з відр.стричкою 324*229 - 2100 штуки, Папка-швидк.А4, PР, пр.верх, з європерф.чорн. - 100 штуки, Коректор-ручка, 8мл. - 30 штуки, Лоток пласт. д/пап. горизонтальний, прозорий - 30 штуки, Ніж канцелярський 18мм. - 30 штуки, Степлер металевий посилений, 240 арк. - 3 штуки, Папка з 20 файлами - 30 штуки, Конверт 250*353 крафт з розширенням - 300 штуки, Підставка-органайзер 203x105x100мм металева, чорна - 3 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 99 997,18 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | строк до 31.12.2024 | 99997.18 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
11. Примітки: керуючись Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 дні з дня його припинення або скасування» (до 100.0 тис. з звітом)
Документи замовника
19 лютого 2024 15:46
|
Електронний підпис |