Офісне устаткування та приладдя різне (ДК2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
22 589,40 UAH
UA-P-2024-02-07-005457-a 20bf2f876ef24336b827144cf3507bd6
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2024 16:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02225401
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69006, пр. Соборний, 183
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (ДК2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Папір офісний, форматний А4 - 95 пачка, Папір кольоровий, форматний А4 - 1 пачка, Папір газетний, форматний А4 - 5 пачка, Ручка масляна, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм - 30 штуки, Ручка масляна, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм - 5 штуки, Стержень AIHRO 0,5 синій - 10 штуки, Ніж канцелярський 18мм - 2 штуки, Коректор рідкий з пензликом - 6 штуки, Олівець з ластиком - 30 штуки, Скріпки металеві 25мм, круглі, нікельовані, - 8 пачка, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. - 2 пачка, Скоби для степлера №10, 1000шт - 10 пачка, Папка-реєстратор7,5см А4 чорна - 6 штуки, Стрічка малярна 19ммх50м - 11 штуки, Стрічка малярна 50ммх50м - 10 штуки, Точила для олівців - 4 штуки, маркер перманентний чорний 1мм круглий - 20 штуки, маркер перманентний червоний 1мм круглий - 9 штуки, маркер перманентний чорний 2,5мм круглий - 7 штуки, маркер жовтий - 10 штуки, маркер текстовий зелений клиноподібний - 5 штуки, маркер текстовий рожевий клиноподібний - 2 штуки, біндер 25мм чорний/12 - 25 штуки, Фарба штемпельна 30мл, синя - 1 штуки, Канцелярська книга А4 96арк клітка - 4 штуки, Зошит 96арк в клітинку - 4 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 22 589,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 22589.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

07 лютого 2024 16:23
Електронний підпис