Канцелярські товари
Сума
1 786,20 UAH
UA-P-2021-07-13-001725-a 206ab0d531d145cfab32e6d271c774d6
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 липня 2021 14:17
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Хорошівський ЦПМСД
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38215258
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, 12101, вул.Шевченка,42
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Журнал профщеплень - 1 шт, Папір - 10 шт, Папка на зав'язках - 50 шт, Бл100 ОФС Інформована згода - 10 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 786,20 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 1786.2 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2021

Документи замовника

13 липня 2021 14:22
Електронний підпис