Система для переливання крові та інфузійних розчині,Система для переливання крові та інфузійних розчині,Подовжувач інфузійних насосів, 150 см, низького тиску, з ПВХ, Luer-Lock, №1,Подовжувач інфузійних магістралей 2-ходовий, стерильний, з ПВХ, Luer Lock, довжина трубки 22 см, низького тиску, Y - виду,Подовжувач інфузійних насосів, 150 см, низького тиску, з ПВХ, Luer-Lock, №1,Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, дерево, бавовна, 150мм, без надломів, №100
Сума
301 645 UAH
UA-P-2024-04-03-015824-a ● 20481ea482184c90ab0383bee7fc3563
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 квітня 2024 18:30
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999684
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
Полтава,
36004,
36004, Полтавська обл., місто Полтава, Подільський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА БІДНОГО, будинок 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Система для переливання крові та інфузійних розчині,Система для переливання крові та інфузійних розчині,Подовжувач інфузійних насосів, 150 см, низького тиску, з ПВХ, Luer-Lock, №1,Подовжувач інфузійних магістралей 2-ходовий, стерильний, з ПВХ, Luer Lock, довжина трубки 22 см, низького тиску, Y - виду,Подовжувач інфузійних насосів, 150 см, низького тиску, з ПВХ, Luer-Lock, №1,Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, дерево, бавовна, 150мм, без надломів, №100
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 301 645 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 281353 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Продавець власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку, ван Товару протягом строку дії Договору (до 31.12.2024р.), але в жодному разі не пізніше 2 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями). Поставка Товару здійснюється за адресою: Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олександра Бідного, 2 Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (календарних) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної, можлива відстрочка платежу до 60 днів. З метою запобігання закупівлі товару виробництва країн військового конфлікту а саме, Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається довідка про походження товару, отримана від виробника на запропонований товар згідно технічної специфікації пропозиції Учасника.
Документи замовника
03 квітня 2024 22:46
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 19:51
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 18:41
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
03 квітня 2024 18:30
|
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника.
|