Канцелярські товари
Сума
591,76 UAH
UA-P-2023-12-20-002912-c 1fbd481da4cd43e8a77505c22af79796
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 грудня 2023 11:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житомирська обласна державна адміністрація
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00022489
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 591,76 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 591.76 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Документи замовника

20 грудня 2023 11:45
Електронний підпис