Код ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя: Пристрій ниткозшивач YG-168 (ДК 021:2015 39264000-0 Механізми швидкозшивання)
Сума
7 430 UAH
UA-P-2022-11-08-002737-a 1f20faec8d354131a673989884f73c9d
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 листопада 2022 14:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41793136
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, село Миколаївка, 52744, Першотравнева, 182
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя: Пристрій ниткозшивач YG-168 (ДК 021:2015 39264000-0 Механізми швидкозшивання), Пристрій ниткозшивач YG-168 - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
ДК021-2015: 39264000-0 — Механізми швидкозшивання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 430 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Загальний фонд 7430 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

11. Примітки: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Документи замовника

08 листопада 2022 14:16
Електронний підпис