Послуги з заправки та відновлення картриджів
Сума
2 849 151,60 UAH
UA-P-2021-09-24-001561-b 1ef8778d64f64480ba15fe1fc3ef4e71
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 вересня 2021 09:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41022900
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01032, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з заправки та відновлення картриджів

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 849 151,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2849151.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

11. Примітки: 1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2) місцезнаходження замовника вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032, фактична: м. Київ, вул.. Уманська 8. 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів). 6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 849 151,60 грн (два мільйони вісімсот сорок дев’ять тисяч сто п’ятдесят одна грн 60 коп.) з ПДВ. 7) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) - 8) процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги, 9) орієнтовний початок проведення: вересень 2021 року 10) застосування рамкової угоди – не застосовується.

Документи замовника

24 вересня 2021 09:44
Електронний підпис