Папір та канцелярське приладдя
Сума
5 863,08 UAH
UA-P-2021-10-01-002607-b 1edc83ec3a9445cfaf548952022dee62
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 жовтня 2021 10:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04011928
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, майдан ім.С.П.Корольова, 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір та канцелярське приладдя

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 863,08 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) післяоплата 5863.08 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

Документи замовника

01 жовтня 2021 10:52
Електронний підпис