Канцелярські товари та офісне приладдя
Сума
13 000 UAH
UA-P-2020-11-18-008947-c 1e89389d6fe047a696cb69e21f655aec
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 листопада 2020 15:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #19491035
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 03035, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 35
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари та офісне приладдя , Папір для друку: формат паперу: А4 (210х297 мм), Щільність аркуша 80, Товщина аркуша: 107, Непрозорість паперу: 93, Кількість аркушів в пачці: 500, Колір паперу: білий, Білизна аркуша: 170 - 44 упаковка, Папір: формат паперу: А4 (210х297 мм), Колір: Світло-зелений, Кількість аркушів: 250 - 5 упаковка, Олівець графітовий без гумки - 8 штуки, Ручка кулькова автоматична зі змінним стрижнем. Колір - чорний - 17 штуки, Ручка кулькова автоматична зі змінним стрижнем. Колір - синій - 42 штуки, Гумка для видалення написів - 20 штуки, Паперовий блок для нотаток. Проклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 листів - 17 упаковка, Паперовий блок для нотаток. Непроклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 листів - 10 упаковка, Клей-олівець, 15г - 17 штуки, Скоби для степлера 24/6 - 1 упаковка, Скоби для степлера 26/6 - 1 упаковка, Скріпки канцелярські 28 мм - 14 упаковка, Скріпки канцелярські 78 мм - 2 упаковка, Коректор - 6 штуки, Точила для олівців - 2 штуки, Обкладинка для палітурки, формат - А4, поверхня - прозора зелена, щільність - 180 мкм, колір - зелений, кількість - 100 шт. - 2 упаковка, Прозора плівка для обкладинки - 2 упаковка, Тверда обкладинка А4 (180 мкм) - 2 упаковка, Файли для документів А4, PP 30 мкм, фактура «Апельсин», 100 шт. - 12 упаковка, Журнал реєстрації вхідної кореспонденції тверда обкладинка формат А4 сторінки офсет вертикальна - 2 штуки, Журнал реєстрації вихідної кореспонденції тверда обкладинка формат А4 сторінки офсет вертикальна - 2 штуки, Журнал реєстрації наказів тверда обкладинка формат А4 96 сторінок офсет вертикальна - 1 штуки, Журнал реєстрації відряджень, формат А4, 24 листа - 1 штуки, Папка-реєстратор 70 мм. Колір - синій - 16 штуки, Папка-реєстратор 70 мм. одностороння ламінація, Формат А4 - 2 штуки, Ножиці, офісні, 15 см - 1 штуки, Лінійка пластикова 30 см - 2 штуки, Стержень гелевий 130 мм. Колір - синій - 5 штуки, Стержень гелевий 130 мм. Колір - чорний - 5 штуки, Маркери текстові кольорові (набір 4шт/упаковка) - 2 упаковка, Маркер для дисків (тонкий) - 2 штуки, Штамп «копія» 10*26см - 1 штуки, Затискачі для паперів, 19 мм, (12 шт./уп.) - 4 упаковка, Затискачі для паперів, 32 мм, (12 шт./уп.) - 4 упаковка, Затискачі для паперів, 51 мм (12 шт./уп.) - 4 упаковка, Пластикові папки з кнопкою - 100 штуки, Пружини 12 мм А4 - 1 упаковка, Пружини 18 мм А4 - 1 упаковка, Пружини 20 мм А4 - 1 упаковка, Пружини для палітурки 22 мм. Колір - синій - 1 упаковка, Щотижневик датований на 2021 рік, формат А6, тверда обкладинка - 5 штуки, Довіреність, виготовлена з офсетного типу паперу. Форма довіреності М-2, на 50 аркушів. Розмір довіреності 210 на 145,5 мм. Формат А5 - 1 упаковка, Подорожній лист службового легкового автомобіля, тип паперу офсетний, форма №3, 100 арк. Без нумерації. Розмір 148,5 на 210 мм - 2 упаковка, Папка до підпису, А4 - 5 штуки, Папки на зав'язках, А4 - 10 штуки, Календар на 2021 рік настінний, квартальний - 3 штуки, Скорозшивачі пластикові «CLIP FILE» (20 мм) - 10 штуки, Кольорові закладки - 2 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 13 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 13000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: Канцелярські товари та офісне приладдя