Канцелярські товари (Папка сегрегатор ДК 021:2015: 30199500-5; Файли А4/100, 30 мкм ДК 021:2015: 30192700-7) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Сума
2 035 UAH
UA-P-2024-04-16-009198-a 1e38a249ae584e13a9fa929af21150af
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 квітня 2024 13:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01986173
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, 50002, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (Папка сегрегатор ДК 021:2015: 30199500-5; Файли А4/100, 30 мкм ДК 021:2015: 30192700-7) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 035 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ 2035 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Документи замовника

16 квітня 2024 13:28
Електронний підпис