Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікзасобів постами; Журнал обліку отриманих і використаних лікзасобів; Журнал реєстрації амбулаторних хворих; Журнал обліку прийому хворих у стаціонар; Журнал обліку відділеннями отрим і викор лікзасобів ; Журнал видачі подорожніх листів ; Журнал щозмінного передрейс та післярейс оглядів ; Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів; Журнал обл. факт. отрим і вик. лік засобів та мед .виробів "22813000-2 Бухгалтерські книги" ДК 021:2015 “22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали”
Сума
1 973,95 UAH
UA-P-2022-12-23-006032-b ● 1e0a9406c3c34c62a174565d51af1acf
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 грудня 2022 14:11
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01990462
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Дружківка,
84207,
вул. Короленка, 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікзасобів постами; Журнал обліку отриманих і використаних лікзасобів; Журнал реєстрації амбулаторних хворих; Журнал обліку прийому хворих у стаціонар; Журнал обліку відділеннями отрим і викор лікзасобів ; Журнал видачі подорожніх листів ; Журнал щозмінного передрейс та післярейс оглядів ; Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів; Журнал обл. факт. отрим і вик. лік засобів та мед .виробів "22813000-2 Бухгалтерські книги" ДК 021:2015 “22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали”
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 973,95 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | кошти НСЗУ | 1973.95 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2023
11. Примітки: Скориговано в частині термінну початку процедури закупівлі з грудня 2022 року на січень 2023 , Закупівля відповідно до підпункту 2 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Документи замовника
23 січня 2023 17:42
|
Електронний підпис |
23 січня 2023 17:42
|
Електронний підпис |
23 грудня 2022 14:13
|
Електронний підпис |