Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею: "СУПІК: САДОЧОК" для закладів дошкільної освіти
Сума
10 450 UAH
UA-P-2023-05-04-005026-a 1d2dc10c69f1484d8d40dc622260846b
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 травня 2023 20:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05495229
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, місто Житомир, 10031, вулиця Покровська, будинок 129-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею: "СУПІК: САДОЧОК" для закладів дошкільної освіти

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 450 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 10450 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2023

11. Примітки: Затверджено 01.05.2023 Закупівля відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника: вулиця Покровська, будинок 129-А, місто Житомир, Житомирська область, Україна, 10031. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи замовника

04 травня 2023 20:28
Електронний підпис