Юридичні послуги - ДК 021:2015 79130000-4 Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів (Підготовка та подання клопотань про отримання Свідоцтв України на торгівельні марки - ДК 021:2015 79131000-1 Послуги з оформлення документів)
Сума
3 000 UAH
UA-P-2024-03-05-004711-a ● 1cd243c8e66842378a37e5d208f8fab6
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 березня 2024 10:46
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23724640
3. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
Київ,
03028,
пр. Науки, 47
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Юридичні послуги - ДК 021:2015 79130000-4 Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів (Підготовка та подання клопотань про отримання Свідоцтв України на торгівельні марки - ДК 021:2015 79131000-1 Послуги з оформлення документів), Підготовка та подання клопотань про отримання Свідоцтв України на торгівельні марки - ДК 021:2015 79131000-1 Послуги з оформлення документів - 1 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79130000-4 — Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Спецкошти | 3000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 зі змінами «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» – оплата послуг сторонніх фахівців
Документи замовника
05 березня 2024 10:47
|
Електронний підпис |