Друкована продукція (код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Сума
9 267 UAH
UA-P-2023-12-27-001100-c 1c70b9f1403144b4aaffac3106e6909c
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 грудня 2023 11:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУБЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #13962367
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Лубни, 37500, вул. Старо-Троїцька, буд.19
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Друкована продукція (код ДК 021:2015 22820000-4 Бланки), Накладна - 200 штуки, Накладна вимога - 100 штуки, Список симптомів тривоги - 200 штуки, Опитувальник для оцінки дипресії - 200 штуки, Шкала впливу травмівної події - 200 штуки, Скарги хворого - 500 штуки, Щоденник - 500 штуки, Карта пацієнта - 500 штуки, Температурний листок - 500 штуки, Індивідуальна картка - 200 штуки, Індивідуальна картка психічний статус - 200 штуки, Когнітивний тест - 200 штуки, Шкала оцінки когнітивних порушень - 200 штуки, Індивідуальний план психреабілітації - 200 штуки, Угода псих.реабілітації - 200 штуки, Карта псих супроводження - 200 штуки, Клінічний аналіз крові - 1000 штуки, Аналіз сечі загальний - 1000 штуки, Біохімічний аналіз крові - 1000 штуки, Аналіз крові на глюкозу - 1000 штуки, Дослідження сечі на цукор - 1000 штуки, Звіт про використання спирту - 50 штуки, Медична карта стаціонарного хворого - 500 штуки, УЗД щитовидної залози - 200 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 267 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 9267 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

27 грудня 2023 11:02
Електронний підпис