Обладнання для створення навчально-практичного центру «Сучасні технології системи харчування та ресторанного обслуговування»
ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Сума
6 028 000 UAH
UA-P-2024-10-15-010853-a ● 1c6e2ba6051345f59958ce3e72e185eb
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 жовтня 2024 13:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Вище професійне училище №22 м. Сарни
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02547116
3. Місцезнаходження:
Україна,
Рівненська область,
Сарни,
34500,
ВУЛИЦЯ ТЕХНІЧНА, будинок 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Обладнання для створення навчально-практичного центру «Сучасні технології системи харчування та ресторанного обслуговування»
ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, Піч пароконвекційна на 10 рівнів (на 10 гастроємностей типу GN 1/1) - 2 штука, Візок із нержавіючої сталі під гастроємності GN 1/1 на 18 рівнів, однорядний - 2 штука, Теплова кулінарна система для варіння, смаження, тушкування, приготування у фритюрі, у вакуумі, низькотемпературного приготування. Обладнана тигелєм на 100 літрів з візком GN 1/1 - 1 штука, Бліксер - 1 штука, Індукційна плита двокамфорна - 18 штука, Шафа холодильна однодверна об’ємом 600-700л. - 5 штука, Морозильна шафа об’ємом 600-700л - 2 штука, Апарат шокового охолодження та заморозки - 2 штука, Посудомийна машина купольного типу із розвантажувальним столом - 1 штука, Котломийна машина фронтального типу - 1 штука, Модуль попередньої мийки для посудомийної машини купольного типу з нержавіючої сталі, з мийної ванною, бортиком і нижньою полицею - 1 штука, Система фільтрації та пом’якшення води - 1 штука, Міксер планетарний - 9 штука, Картоплечистка для очищення картоплі та моркви. Максимальне завантаження: 10кг. - 1 штука, Кутер - 1 штука, Овочерізка електрична - 1 штука, Марміт перших страв з однією полицею з направляючими для розносів - 1 штука, Марміт других страв з однією полицею з направляючими для розносів - 1 штука, Прилавок –вітрина холодильний з трьома полицями з направляючими для розносів - 1 штука, Комплект столів з нержавіючої сталі з бортиком з ванною мийною (2100*700*850мм) (18шт) - 1 штука, Комплект термоконтейнерів для перших/других страв на 1500 порцій (50шт.) - 1 штука, Харчовий принтер - 2 штука, Кавапрнтер - 1 штука, Тістомісильна машина - 2 штука, Гомогенізатор - 1 штука, Роторний випаровувач - 1 штука, Тісторозкаточна машина - 2 штука, Комбайн - 4 штука, Су-від - 1 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 028 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Згідно наказу МОН №348 ввід 18 березня 2024 року "Про затвердження переліків закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких планується створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2024році". В межах проєкту створення навчально-практичного центру "Сучасні технології системи харчування та ресторанного обслуговування" | 6028000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2024
11. Примітки: Відкриті торги з особливостями. Рівненська обл., м.Сарни, вул.Технічна, 4 Категорія: юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів (п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Документи замовника
15 жовтня 2024 15:12
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
15 жовтня 2024 15:12
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
15 жовтня 2024 14:34
|
Електронний протокол річного плану |
Обґрунтування закупівлі
02 грудня 2024 12:00
|
ПРОТОКОЛ № 54 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою
Розгорнути
Згорнути
м.Сарни «29» листопада 2024 року Порядок денний: 1. Розгляд питання про допущення технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Обладнання для створення навчально-практичного центру «Сучасні технології системи харчування та ресторанного обслуговування» ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування» (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-10-15-011085-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-15-011085-a, щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: в ході розроблення проекту, визначення переліку обладнання та його орієнтовну вартість було встановлено, що орієнтовна вартість обладнання за кожну окрему одиницю становить більше 20 тис. грн., а отже за кодом КЕКВ:3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Проте в ході проведення процедури закупівлі та подання учасниками закупівлі пропозицій вартість окремих позицій склала менше 20тис. грн. отже необхідно застосовувати код КЕКВ: 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Отже виникла необхідність додати код КЕКВ: 2210 для можливості проведення реєстрації договору в органах Казначейської служби та можливості подальшої оплати поставленого товару. ВИРІШИВ(ЛА): 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-15-011085-a, щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вжити наступних заходів: розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу додаткову інформацію про код КЕКВ 2210.Вважати КЕКВ: 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – доданим до плану закупівлі UA-2024-10-15-011085-a., та враховувати його в подальшій роботі із закупівлею. |