Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
23 700 UAH
UA-P-2022-10-27-002731-b 1bc3c8f8b0a64bd99d5ede94607f3504
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 жовтня 2022 15:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05425371
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, 39800, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 29
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір 75 А3 JK Copier (B) - 6 штуки, Папір 75 А4 Eclipse (B) - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 23 700 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 23700 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2022

Документи замовника

27 жовтня 2022 15:45
Електронний підпис