ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки та журнали)
Сума
69 336 UAH
UA-P-2021-05-17-003600-b 1bb8571067114e919382341a987f303d
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 травня 2021 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01993842
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 01103, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки та журнали), Листок основних показників стану хворого, який знаходиться в відділенні (палаті) анестезіології і інтенсивної терапії - 500 штуки, № 003-3/о «Первинний огляд анестезіолога і протокол загального знеболювання» - 500 штуки, № 204/о «Направлення на мікробіологічне дослідження» - 300 штуки, № 003-5/о «Протокол переливання крові та її компонентів» - 50 штуки, № 129-11/о «Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень» - 2000 штуки, Додаток 4 «Акт про знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, препаратів (лікарських засобів), що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, включені до таблиць ІІ і ІІІ переліку, та (або) прекурсори, включені до таблиці ІV переліку, і кількості, що перевищує гранично допустиму» - 1500 штуки, Додаток 7 «Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) - 54 штуки, Додаток 5 «Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів» - 33 штуки, Журнал режиму кварцування - 4 штуки, № 290/0 «Журнал отримання та витрат дез.засобів» - 7 штуки, Журнал обліку прання білизни та спецодягу у відділенні АІТ - 1 штуки, Перевідний епікриз - 50 штуки, № 207/о «Направлення № для дослідження крові на резус-приналежність і резус-антитіла» - 450 штуки, № 210/о Аналіз сечі загальний - 750 штуки, № 224/о Клінічний аналіз крові - 1000 штуки, № 212/о Аналіз сечі за Нечипоренко - 500 штуки, № 211/о Аналіз сечі по Зимницькому - 300 штуки, № 258/о «Робочий журнал дослідження стерильності» - 2 штуки, № 025-2/о «Талон для реєстрації заключних (уточнених) діагнозів» - 3000 штуки, № 028/о «Консультаційний висновок спеціаліста» (травмпункт) - 9000 штуки, № 003-6/о «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення» - 3000 штуки, № 008/о «Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі» - 10 штуки, № 074/о «Журнал реєстрації амбулаторних хворих» - 16 штуки, № 060/о «Журнал обліку інфекційних захворювань» - 4 штуки, № 047/о «Журнал реєстрації хворих, які звернулися до травмпункту відділення щелепно-лицевої хірургії ДКЛ № 7 з травмами невиробничого характеру» - 6 штуки, № 069/о «Журнал запису амбулаторних операцій» - 5 штуки, Додаток 5 «Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів» - 13 штуки, № 058/о «Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення» - 100 штуки, № 366/у «Книга обліку якості передстерилізаційної обробки предметів медичного призначення» - 5 штуки, № 257/о «Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового, газового (автоклаву)» - 8 штуки, № 007/о «Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару» - 1200 штуки, Заявка на харчування - 1300 штуки, № 028/о «Консультаційний висновок спеціаліста» - 1000 штуки, Анкета-опитувальник для пацієнта - 1000 штуки, № 095/о «Довідка №_____ про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу I-VI рівнів акредитації, про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній начальний заклад, дошкільний навчальний заклад» - 2000 штуки, №025/о «Медична карта амбулаторного хворого № ___» - 2000 штуки, № 003-2/о «Карта хворого денного стаціонару поліклініки… № ____» - 2000 штуки, № 029/о «Журнал обліку процедур» (поліклініка) - 10 штуки, № 029/о «Журнал обліку процедур» (стаціонар) - 13 штуки, № 9-3 «Книга складського обліку запасів» - 8 штуки, Журнал обліку відпрацьованих годин бактерицидних ламп - 16 штуки, № 108-1/о «Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ-інфікованим та роботі з ВІЛ-інфікованим матеріалом» - 2 штуки, № 250 «Журнал обліку використання дезінфікуючих засобів» - 7 штуки, Журнал обліку здачі на пральню та отримання білизни у відділеннях з пральні - 3 штуки, № 498 -10/0 «Журнал реєстрації температурного режиму в холодильнику (морозильній камері)» - 15 штуки, Журнал показників гігрометра - 4 штуки, Бланк ультразвукове дослідження щитоподібної залози - 200 штуки, Бланк ультразвукове дослідження сечового міхура - 100 штуки, № 004/о «Температурний листок» - 3000 штуки, Листок внутрішньовенних вливань - 1000 штуки, № 003-4/о «Листок лікарських призначень» (нефрологія) - 1500 штуки, № 001/о «Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації» - 11 штуки, № 003-4/о «Листок лікарських призначень» - 3000 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого (нефрологічне відділення) № ______» - 500 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого(педіатричне відділення) № _______» - 1000 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого (новоутворення) № ______» - 200 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого (дефект) № ______» - 200 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого (травма) № ______» - 500 штуки, № 003/о «Медична карта стаціонарного хворого (запальні) № ______» - 700 штуки, Бланк ознайомлення з правилами перебування пацієнтів та відвідувачів у КНП «ДКЛ № 7» - 1000 штуки, № 005/о «Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин» - 500 штуки, Бланк ультразвукове дослідження органів черевної порожнини - 300 штуки, Журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці на підприємстві - 1 штуки, Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці на підприємстві - 1 штуки, Додаток 6 «Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці» - 5 штуки, Журнал бракеражу готової продукції (згідно зразка) - 3 штуки, Заявка на компоненти, препарати крові та вироби медичного призначення - 100 штуки, №129-6/о «Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я» - 7 штуки, №129-7/о «Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я» - 10 штуки, Журнал обліку хворих у ВАІТ - 2 штуки, Журнал обліку загальних анестезій у відділення променевої діагностики - 1 штуки, Журнал обліку проведення наркозів в операційній - 2 штуки, №510-5/о «Журнал реєстрації температури та відносної вологості в приміщенні» - 3 штуки, Журнал обліку ШВЛ - 1 штуки, № 270/0 «Журнал обліку руху заразного матеріалу (мікроорганізмів, токсинів, отрут, взірців з підозрою на зараження)» - 2 штуки, № 414/0 «Робочий журнал мікробіологічних досліджень повітря» - 2 штуки, № 381/0 «Робочий журнал мікробіологічних досліджень змивів» - 2 штуки, № 383/0 «Робочий журнал мікробіологічних досліджень питної води» - 1 штуки, Журнал чергового лікаря - 5 штуки, № 036/о «Журнал реєстрації листків непрацездатності» - 1 штуки, Журнал оперативного контролю за станом охорони праці ОП 2 - 1 штуки, Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки - 2 штуки, Анкета для пацієнтів (для надання медичного обстеження МРТ/КТ) - 1000 штуки, 039/о «Відомість обліку відвідувань в поліклініці (амбулаторії), диспансері, консультації, вдома» - 2000 штуки, Направлення на ЕКГ - 2000 штуки, Направлення до фізкабінету - 2000 штуки, Журнал обліку прання білизни та спецодягу у відділенні ЩЛХ - 1 штуки, Журнал обліку і графік проведення генеральних прибирань - 5 штуки, № 044/о Карта №_____ хворого, який лікується у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті) - 500 штуки, Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів - 5 штуки, № 223/о Аналізу спинномозкової рідини - 400 штуки, Журнал реєстрації інструктажів по радіаційній безпеці - 1 штуки, Додаток 5 Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці - 2 штуки, Додаток 26 Журнал реєстрації осіб, що потерпіли від нещасних випадків (гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 69 336 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Джерело фінансування - власні кошти/кошти від НСЗУ 69336 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2021

Документи замовника

17 травня 2021 11:10
Електронний підпис