ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс – шиномонтаж автомобіля VW)
Сума
880 UAH
UA-P-2024-03-06-009027-a 1b5353918f724671ac6786dc50382605
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 березня 2024 13:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальний заклад "Прилуцький навчально-реабілітаційний центр"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05266352
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, Прилуки, 17500, вул.Богунська, 1А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс – шиномонтаж автомобіля VW)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 880 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 880 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс – шиномонтаж автомобіля VW) Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол №43 від 06.03.2024 року. Категорія замовника - пункт 1 частина 3 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.

Документи замовника

06 березня 2024 13:42
Електронний підпис