ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне в/ґ фасоване, Рис оброблений в/ґ фасований, Пшоно в/ґ фасоване, Крупа гречана в/ґ фасована, Крупа перлова в/ґ фасована, Крупа ячнева в/ґ фасована, Крупа кукурудзяна в/ґ фасована, Крупа пшенична в/ґ фасована, Крупа вівсяна в/ґ фасована (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості))
Сума
132 050 UAH
UA-P-2020-12-04-003501-a ● 1b1e980d82ff4cb79821f8b840bb3c28
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 грудня 2020 18:55
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ МАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41851276
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
селище міського типу Малинівка,
63525,
ВУЛИЦЯ СОЇЧА, будинок 5, корпус А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне в/ґ фасоване, Рис оброблений в/ґ фасований, Пшоно в/ґ фасоване, Крупа гречана в/ґ фасована, Крупа перлова в/ґ фасована, Крупа ячнева в/ґ фасована, Крупа кукурудзяна в/ґ фасована, Крупа пшенична в/ґ фасована, Крупа вівсяна в/ґ фасована (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості))
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 132 050 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 132050 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2020
11. Примітки: Для потреб 2021 року
Документи замовника
04 грудня 2020 19:01
|
Електронний підпис |