Шкільна документація
Сума
31 306 UAH
UA-P-2021-07-14-002171-a 1ad72845fabe4a3999bff059351166ad
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 липня 2021 11:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСЕЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44047954
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, місто Новоселиця, 60300, вулиця Центральна, будинок 47
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Шкільна документація, Журнал обліку пропущених і замінених уроків - 14 штуки, Журнал обліку вихідної кореспонденції - 16 штуки, Журнал обліку вхідної кореспонденції - 22 штуки, Журнал обліку руху здобувачів загальної середньої освіти - 22 штуки, Журнал планування та обліку роботи гуртка - 102 штуки, Журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки - 6 штуки, Журнал факультативних, додаткових занять та консультацій - 49 штуки, Класний журнал 1-4 кл - 80 штуки, Класний журнал 5-11 кл - 121 штуки, Книга наказів з кадрових питань - 13 штуки, Книга наказів з основної діяльності - 12 штуки, Книга протоколів засідання педагогічної ради - 7 штуки, Свідоцтво досягнень учня НУШ 1 кл - 272 штуки, Свідоцтво досягнень учня НУШ 2 кл - 176 штуки, Особова справа учня - 311 штуки, Табель навчальних досягнень 5-11 кл - 1130 штуки, Журнал групи продовженого дня - 21 штуки, Журнал інструктажу з питань безпеки життєдіяльності при прийомі на роботу - 6 штуки, Журнал обліку виконання норм харчування - 14 штуки, Журнал обліку прибуття (вибутття) дітей - 7 штуки, Журнал обліку щоденного відвідування групи - 11 штуки, Журнал обліку бракеражу сирої продукції - 38 штуки, Журнал складського обліку - 18 штуки, Журнал обліку бракеражу готової продукції - 34 штуки, Журнал індивідуального навчання - 4 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 31 306 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 31306 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2021

Документи замовника

14 липня 2021 11:56
Електронний підпис