"Національний класифікатор України ДК 021:2015 ""Єдиний закупівельний словник"" – 50310000-1 (CPV) —Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки(Заправка і відновлення картриджів)
Сума
6 100 UAH
UA-P-2022-03-22-000898-a 1ac9bab3c12746ac959339794d250982
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 березня 2022 10:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІВЕРЦІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38856054
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, м. Ківерці, 45201, вул. Філатова, буд. 6
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: "Національний класифікатор України ДК 021:2015 ""Єдиний закупівельний словник"" – 50310000-1 (CPV) —Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки(Заправка і відновлення картриджів)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 100 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти благодійні послуги 6100 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2022

11. Примітки: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) (Кошти благодійні послуги) Місце знаходження: вул. Філатова, 6, м. Ківерці, Волинська обл., 45201 Категорія: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи замовника

22 березня 2022 10:43
Електронний підпис