Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари в асортименті)
Сума
15 337,26 UAH
UA-P-2023-12-28-000626-b ● 18501c9b27764a069f0857cc9d8b126e
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 грудня 2023 10:24
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43291152
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10014,
вул. Бориса Лятошинського, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари в асортименті), Папір Communicator Basic (Словаччина) А4 80 r/m2 500 арк. - 63 пачок, Скоби д/степлера, 10, 1000 шт. 4-318, 4Office - 15 штуки, Скоби д/степлера, №24/6, 1000 шт. 4-319, 4Office - 30 штуки, Ручка кульк Flair 743 син Writometer ball NEW 10 км. - 60 штуки, Ручка кульк Flair 743 чорн Writometer ball NEW 10 км. - 36 штуки, Скріпки 28 мм., 100 шт. нікельовані 4-323, 4Office - 45 штуки, Файл А4, прозорий, 40мкм, глянцевий - 27 пачок
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 337,26 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 15337.26 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
Документи замовника
28 грудня 2023 10:24
|
Електронний підпис |