Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари в асортименті)
Сума
15 337,26 UAH
UA-P-2023-12-28-000626-b 18501c9b27764a069f0857cc9d8b126e
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 грудня 2023 10:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43291152
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, вул. Бориса Лятошинського, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари в асортименті), Папір Communicator Basic (Словаччина) А4 80 r/m2 500 арк. - 63 пачок, Скоби д/степлера, 10, 1000 шт. 4-318, 4Office - 15 штуки, Скоби д/степлера, №24/6, 1000 шт. 4-319, 4Office - 30 штуки, Ручка кульк Flair 743 син Writometer ball NEW 10 км. - 60 штуки, Ручка кульк Flair 743 чорн Writometer ball NEW 10 км. - 36 штуки, Скріпки 28 мм., 100 шт. нікельовані 4-323, 4Office - 45 штуки, Файл А4, прозорий, 40мкм, глянцевий - 27 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 337,26 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 15337.26 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

28 грудня 2023 10:24
Електронний підпис