офісний папір, канцелярське приладдя та товари
Сума
55 000 UAH
UA-P-2024-02-06-003451-b 1808c2575f444893b504e472baff5f4d
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 лютого 2024 14:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02318315
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, місто Кременчук, 39600, пл. Перемоги, 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: офісний папір, канцелярське приладдя та товари, офісний папір для принтера - 240 пачок, теки-реєстратори - 60 штуки, швидкозшивачі з прозорим верхом - 30 штуки, файли прозорі А-4 100 штук в пачці - 20 пачок, маркер текстовий - 30 штуки, ручка кулькова - 20 штуки, олівець з гумкою - 30 штуки, гумка - 4 штуки, коректор з пензликом - 5 штуки, блок паперу для нотаток - 54 блок, скоби для степлера - 65 пачка, стікери-закладка пластикові з клейким шаром - 27 штуки, скріпки металеві овальні - 27 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 55 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет офісний папір, канцелярське приладдя та товари 55000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178

Документи замовника

06 лютого 2024 14:38
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

06 лютого 2024 14:37
закупівля проводиться відповідно до наявної потреби на 2024 рік.