Знаки поштової оплати (марки)
Сума
35 640 UAH
UA-P-2023-11-07-002043-c 17cc117d1f31484c9b343aba437e9c84
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 листопада 2023 11:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41819431
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, місто Київ, 04080, вулиця Турівська 28
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Знаки поштової оплати (марки)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22410000-7 — Марки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 35 640 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 35640 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

07 листопада 2023 11:47
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF
07 листопада 2023 11:45
ПРОТОКОЛ 40.docx