Офісне приладдя різне (канцтовари)
Сума
37 982,80 UAH
UA-P-2023-08-22-002749-c 164009ac860d4a8e8723a4aec93ef2d9
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 серпня 2023 14:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44179794
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Лиманський р-н, село Красносілка, 67560, вул. Шкільна, будинок 1б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне приладдя різне (канцтовари) , Коректор-ручка 8 мл D7012 - 5 штуки, Коректор стрічковий, 5мм х 6м ВМ.1079 - 10 штуки, Ніж канцелярський 18мм, пласт. корпус Е40526 - 5 штуки, Скоби до степлера, №24/6, металеві 4721 04030120 - 10 штуки, Леза для канцелярських ножів Economix; 18 мм Е40516 - 5 штуки, Скотч прозорий, ширина 45 мм, довжина 180м, щільність 40 мкм - 10 штуки, Скріпки 25 мм, 100шт в упаковці Е41002 - 2 штуки, Маркер Permanent 8566 2,5 мм круглий чорний 8566/01 - 5 штуки, Біндер 25 мм 3603 - 1 штуки, Біндер 15 мм 3600 - 1 штуки, Маркер Highligter 2531-А, 1-5 мм клиноп. помаранчевий 2531-12-А - 4 штуки, Маркер Highligter 2531-А, 1-5 мм клиноп. зелений 2531-04-А - 4 штуки, Маркер Highligter 2531-А, 1-5 мм клиноп. жовтий 2531-08-А - 4 штуки, Файл А4 30мкм FR-20-30 - 20 пачок, Папка-швидкозшивач з прозорим верхом А4 з перфорацією, глянець, блакитна Е31510-11 - 10 штуки, Папка-швидкозшивач з прозорим верхом А4 з перфорацією зелений Е31510-04 - 10 штуки, Фарба штемпельна, 30мл., синя 7301-02-А - 2 штуки, Ручка Pensan TR 23 triangular чорна - 50 штуки, Ручка кулькова синя 1.0 мм 51 - 40 штуки, Ручка кулькова червона 1.0 мм 51 - 20 штуки, Папір офісний білий А4, 500 аркушів, клас В "PaperOne Copier" - 150 штуки, Клей-олівець, 20г, PVP- основна "Paper Stick" К17203 - 20 штуки, Папка-швидкозшивач глянець А4 з перфорацією синій Е31510-02 - 20 штуки, Нитка прошивна поліефірна, 170г., 200 текс ВМ.5555 - 2 штуки, Органайзер наст. "Вертушка середня", чорн. ОВ61 черн. - 4 штуки, Лоток пласт. д/пап. верт., чорний 80521 - 5 штуки, Лоток пласт. д/пап. гориз. "Компакт", JOBMAX, димчатий 80601 - 5 штуки, Ножниці офісні, 210мм ВМ.4506 - 10 штуки, Точилка з контейнером Twist, асорті К16-120 - 5 штуки, Олівець графітний пластиковий Axent 9004-А, НВ, 12 шт 9004/12-А - 40 штуки, Степлер Standart пласт. №24/6, 20 арк., червоний 4223-06-А - 10 штуки, Маркер Higlihter 2531-А, 1-5 мм клиноп. рожевий 2531-10-А - 3 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 7,5 см, зібран, бірюзова D1714-16С - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 7,5, зібран, жовт D1714-08C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 7,5 см, зібран, світло-блакитн D1714-29С - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 7,5 см, зібран, синя D1714-02C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 5 см, зібрана, жовта D1713-08C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 5 см, зібрана, сіра D1713-03C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 5 см, зібрана, блак D1713-07C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 5 см, зібрана, світло- блак D1713-29C - 6 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 5 см, зібрана, чорн D1713-01С - 6 штуки, Бокс архівний 100мм, крафт 1732-00-А - 10 штуки, Скотч канцелярський прозорий, ширина 12мм, довжина 20 м, щільність 40 мкм 4-389 04081050 - 20 штуки, Біндер чорний 32 мм, 12 шт в упаковці 4-329 04101230 - 1 штуки, Ручка кулькова чорна 1.0 мм 51 - 50 штуки, Папка-реєстратор одностор. РР 7,5, зібран, салатова D1714-30с - 6 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 37 982,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 37982.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

Документи замовника