Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти, офісне приладдя)
Сума
475 000 UAH
UA-P-2019-11-19-003822-a 161080141b4740c989479e0d1930e008
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 листопада 2019 17:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #34844679

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, конверти, офісне приладдя)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 475 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України кошти Державного бюджету 475000 UAH

7. Процедура закупівлі: Відкриті торги

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2019

9. Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку, конверти)

Документи замовника

19 листопада 2019 17:36
Електронний підпис