ДК 021:2015:30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне. Папір офісний А4 Go COPY клас С 500 листів
Сума
224,90 UAH
UA-P-2022-09-02-001536-c 160dbb6d4ee44b73a4e3843b98815aa0
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 вересня 2022 13:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житлово-комунальне об'єднання Нововолинської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30659536
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Нововолинськ, 45400, бульвар Шевченка, будинок 7
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне. Папір офісний А4 Go COPY клас С 500 листів, Папір офісний А4 Go COPY клас С 500 листів - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 224,90 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 224.9 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2022

11. Примітки: Категорія замовника:Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду.

Документи замовника

02 вересня 2022 14:00
Електронний підпис