ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Сума
1 360 UAH
UA-P-2020-12-24-001532-b 141a173d117947e0926ed64d870f0b0e
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 грудня 2020 10:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41846800
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Маяки, 67654, вул. Богачова
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари), Журнал реєстрації заяв, скарг і пропозицій громадян - 2 шт, Папка реєстратор А4 70 мм - 6 шт, Папка з кліпом та швидкозшивачем, А4 - 10 шт, Папка реєстратор А4 50 мм - 6 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 360 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) 1360 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

Документи замовника

24 грудня 2020 10:23
Електронний підпис