Ксероксний папір А4 80 500 арк.; конверти С6 скл
Сума
19 245 UAH
UA-P-2023-12-11-003523-c 1387565b545945e19ad7693b282ae90f
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 грудня 2023 11:39
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40456009
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, Суми, 40009, вулиця Садова, 33
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Ксероксний папір А4 80 500 арк.; конверти С6 скл, Ксероксний папір А4 80 500 арк. - 75 пачок, Конверти С6 скл - 3050 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197642-8 — Папір для фотокопіювання та ксерографії
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 245 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет укр.мова; Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 71 від 11.12.2023; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 – орган місц.самовряд.; Вид закупівлі: закупівля без використ.електр.системи закупівель (пункт 11 Постанови КМУ 1178 від 12.10.22 – закупівля без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використ.електр.сист.закуп.)); річна сума 77.762,00 грн. (постійний кошторис) 19245 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 71 від 11.12.2023; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи закупівель (пункт 11 Постанови КМУ 1178 від 12.10.22 – закупівля без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель)); річна сума 77.762,00 грн. (постійний кошторис)

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

11 грудня 2023 11:39
Закупівля канцелярських товарів для структурного підрозділу.