Медичні реєстраційні журнали
Сума
23 357 UAH
UA-P-2024-03-20-012708-a 12befb221fcc4e9f9b23493b5c1b81cd
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 15:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №26" Харківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02003698
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, м. Харків, 61072, вул. ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЬОГО СЕРПНЯ, 23-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні реєстраційні журнали, Журнал запису висновків ЛКК ф. № 035/о (300 аркушів тверда обкладинка) - 3 штука, Журнал запису висновків ЛКК ф. № 035/о (200 аркушів тверда обкладинка) - 2 штука, Журнал обліку відділеннями отр. і вик. лік. засобів дод. 5 (300 аркушів тверда обкладинка) - 3 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. за-собів ( 100 аркушів) - 27 штука, Журнал обліку роботи бактерицидних ламп - 4 штука, Книга запису викликів лікарів додому 031/о - 20 штука, Журнал обліку померлих - 2 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. за-собів (300 аркушів тверда обкладинка) - 2 штука, Журнал реєстрації температурного реж. хо-лодильнику ф. 498-10/о (300 аркушів тверда обкладинка)) - 1 штука, Журнал реєстрації температури та вологості у приміщенні ф. 510-5/о (300 аркушів тверда обкладинка)) - 1 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. засобів 100 - 8 штука, Журнал обліку перебування хворого у ден-ному стаціонарі - 1 штука, Журнал реєстрації температурного реж. хо-лодильнику ф. 498-10/о (300 аркушів тверда обкладинка)) - 1 штука, Журнал запису рентгенологічних до-сліджень, магніторезонансних томографій ф.№050/о - 20 штука, Журнал реєстрації ультразвукових до-слідженьф. 048/о - 40 штука, Журнал обліку отриманих і використаних лік. зас. 200 аркушів тверда обкладинка - 2 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. за-собів 200 аркушів тверда обкладинка - 2 штука, Журнал реєстр хворих укушених тваринами (50 аркушів) - 2 штука, Журнал обліку та витрат антирабічної вак-цини (50 аркушів) - 2 штука, Журнал реєстр нещасних випадків невиробничого характеру (100 аркушів) - 8 штука, Журнал запису амбул. операцій ф. 069/о (100 аркушів) - 5 штука, Журнал обліку проведення генерального прибирання - 2 штука, Журнал запису висновків ЛКК ф. № 035/о (200 аркушів тверда обкладинка) - 1 штука, Журнал прийому та здачі перев'язочного матеріалу (50 аркушів) - 10 штука, Журнал обліку робочого часу (100 аркушів) - 2 штука, Журнал реєстрації аналізів (глюкоза) 200 аркушів тверда обкладинка - 2 штука, Журнал реєстрації аналізів (клінічний аналіз крові) 300 аркушів, тверда обкладинка - 4 штука, Журнал реєстр аналізів (загальн. аналіз сечі) 300 аркушів тверда обкладинка - 4 штука, Журнал реєстр аналізів (глікований ге-моглобін) - 1 штука, Журнал реєстрації аналізів (ПСА) - 1 штука, Журнал складского обліку лік. засобів - 4 штука, Журнал обліку відділеннями отр. і вик. лік. засобів дод. 5 (100 аркушів) - 6 штука, Лабораторний реєстраційний журнал ф. 252-1/о - 1 штука, Журнал реєстрації аналізів (біохімічні до-слідження) 300 аркушів тверда обкладинка - 3 штука, Робочий журнал реєстрації аналізів 300 аркушів тверда обкладинка - 3 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. за-собів 100 - 2 штука, Журнал обліку фактично отриманих лік. за-собів 300 аркушів тверда обкладинка - 1 штука, Журнал обліку телемедичних консультацій - 1 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 23 357 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 23357 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

20 березня 2024 15:15
Електронний підпис