Перезарядка картриджів та поточий ремонт комп'ютерної техніки
Сума
10 000 UAH
UA-P-2023-03-23-000342-a ● 1211385e91b744a6b59d44f04c32e91d
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 березня 2023 09:20
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43968702
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
місто Стрий,
82400,
вулиця Шевченка 107
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Перезарядка картриджів та поточий ремонт комп'ютерної техніки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 10000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2023
11. Примітки: Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
Документи замовника
23 березня 2023 09:21
|
Електронний підпис |