Книга канцелярська 96 аркушівБРІСК,Книга канцелярська 60 аркушівБРІСК,Ручка кулькова,Ампула для ручки,Маркер чорний тонкий,Коректор ленточний,Коректор ручка,Файл,Зошит 18 аркушів,Зошит 24 аркушів,Зошит 96 аркушів,Зошит 48 аркушів,Скотч широкий ,Скотч 12Х20,Книга канцелярська,Книга канцелярська 192 аркушів в твердій обкладинці,Олівець,Клей ПВА ,Клей – олівець,Клей силікатний ,Ножиці канцелярські,Скоби на степлер № 10,Скоби на степлер №24,Скріпки ,Швидкозшивач тонкий, ластиковий,Конверт на кнопці пластик,Ручка кулькова чорна,Паста Flair Writo-meter,Ручка Flair Writo-meter синя,Ручка кулькова червона,Папка "Для підпису",Грамоти та подяки,Чинка для олівців,Швидкозшивач картонний,Текст маркет, 4 шт.,Біндер великий,Біндер середній,Флеш накопитель,Блокнот,Тека пластикова з файлами,Степлер 24\6-26\6 20арк.60мм,Ластик,Папка-сегрегатор,Дирокол,Бумага для нотаток,Штампельна краска,Бумага для нотаток ,Цінники ,Папка для документів картонна,прибор настільний обертовий ПВН-1,Індекси-регістри 45*12мм РР 4-427
Сума
19 988 UAH
UA-P-2020-12-31-002012-c 1177f9c220f6490c9d8f8164542f1784
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 грудня 2020 11:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01990855
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м. Мирноград, 85323, вул. Соборна, буд. 20
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Книга канцелярська 96 аркушівБРІСК,Книга канцелярська 60 аркушівБРІСК,Ручка кулькова,Ампула для ручки,Маркер чорний тонкий,Коректор ленточний,Коректор ручка,Файл,Зошит 18 аркушів,Зошит 24 аркушів,Зошит 96 аркушів,Зошит 48 аркушів,Скотч широкий ,Скотч 12Х20,Книга канцелярська,Книга канцелярська 192 аркушів в твердій обкладинці,Олівець,Клей ПВА ,Клей – олівець,Клей силікатний ,Ножиці канцелярські,Скоби на степлер № 10,Скоби на степлер №24,Скріпки ,Швидкозшивач тонкий, ластиковий,Конверт на кнопці пластик,Ручка кулькова чорна,Паста Flair Writo-meter,Ручка Flair Writo-meter синя,Ручка кулькова червона,Папка "Для підпису",Грамоти та подяки,Чинка для олівців,Швидкозшивач картонний,Текст маркет, 4 шт.,Біндер великий,Біндер середній,Флеш накопитель,Блокнот,Тека пластикова з файлами,Степлер 24\6-26\6 20арк.60мм,Ластик,Папка-сегрегатор,Дирокол,Бумага для нотаток,Штампельна краска,Бумага для нотаток ,Цінники ,Папка для документів картонна,прибор настільний обертовий ПВН-1,Індекси-регістри 45*12мм РР 4-427 , Книга канцелярська 96 аркушівБРІСК,Книга канцелярська 60 аркушівБРІСК,Ручка кулькова,Ампула для ручки,Маркер чорний тонкий,Коректор ленточний,Коректор ручка,Файл,Зошит 18 аркушів,Зошит 24 аркушів,Зошит 96 аркушів,Зошит 48 аркушів,Скотч широкий ,Скотч 12Х20,Книга канцелярська,Книга канцелярська 192 аркушів в твердій обкладинці,Олівець,Клей ПВА ,Клей – олівець,Клей силікатний ,Ножиці канцелярські,Скоби на степлер № 10,Скоби на степлер №24,Скріпки ,Швидкозшивач тонкий, ластиковий,Конверт на кнопці пластик,Ручка кулькова чорна,Паста Flair Writo-meter,Ручка Flair Writo-meter синя,Ручка кулькова червона,Папка "Для підпису",Грамоти та подяки,Чинка для олівців,Швидкозшивач картонний,Текст маркет, 4 шт.,Біндер великий,Біндер середній,Флеш накопитель,Блокнот,Тека пластикова з файлами,Степлер 24\6-26\6 20арк.60мм,Ластик,Папка-сегрегатор,Дирокол,Бумага для нотаток,Штампельна краска,Бумага для нотаток ,Цінники ,Папка для документів картонна,прибор настільний обертовий ПВН-1,Індекси-регістри 45*12мм РР 4-427 - 2367 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 988 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 19988 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

Документи замовника

31 грудня 2020 11:19
Електронний підпис