Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Сума
6 504,50 UAH
UA-P-2024-04-23-002101-a ● 110440d970d946008c7ecb38c3621850
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 квітня 2024 09:42
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Васильківської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37870916
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
Синельниківський район селище міського типу Васильківка,
52600,
вулиця Михайлівська будинок 76-В
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 504,50 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти НСЗУ | 6504.5 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: 52600, сел.Васильківка, вул.Михайлівська, буд. 76-В. Закупівля здійснюється згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачениз Законом України"Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Документи замовника
23 квітня 2024 09:44
|
Електронний підпис |