Послуга з поточного ремонту приміщення приймальної (каб. № 39) Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради у зв’язку з фактом залиття кабінету
Сума
15 122 UAH
UA-P-2023-02-17-001844-a 10aa5a83fb604ee8a1b4e7e8efc6ceb6
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 лютого 2023 11:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40456009
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, Суми, 40009, вулиця Садова, 33
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуга з поточного ремонту приміщення приймальної (каб. № 39) Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради у зв’язку з фактом залиття кабінету

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 122 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 15122 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2023

11. Примітки: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 7 від 17.02.2023; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; річна сума 20.518,00 грн. (постійний кошторис)

Документи замовника

17 лютого 2023 11:10
Електронний підпис